Tävlingsbidrag till TwilightObsession - Mina Twilight saker! (VARNING! Lååångt inlägg! xD)

2010-08-14 22:30:26 Länk till inlägget | Category: Tävlingar | Comments: [3]
Okej. Jag tänkte vara med i TO's tävling där man ska lägga upp bilder och skriva om sina twilight prylar! Ni som känner mig och läser min blogg vet nog redan om att det kommer bli ett gaaanska långt inlägg. :p

Här är då mina älskade twilight smycken.

Det första är en vanlig medaljon där jag skrivit twilight på utsidan och klistrat på bilden på insidan. :)

Gummi-armbanden fick man med Bellas Box!

Sen Rosalie Halsbandet med The Cullen Crest vann jag i en tävling, och jag älskar det!! Har använt det varje dag sedan jag fick det i posten. xD

Och Armbandet bredvid fick jag av min kompis Josefine. :) (Finns många med det fina namnet HEHE!)




Här är då mina väggar.(+tre stycken metro-eclipse-postrar man fick på Twilight Fan Eventet i Stockholm 21 Juni!)

Sen den stora bilden på Höger sida, Är en Edward-papp-figur! När jag och mina kompisar var och såg eclipse så frågade vi om man kunde få den Stoooora Papp-skylten med både Edward, Jacob & Bella på! Och det kunde vi! En nackdel var att vi inte kunde få på den på bussen så vi fick bära hem den. xD Men sen klippte jag ut Edward och ställde han där. :') Jacob har jag stoppat undan ifall någon av mina kompisar ville ha honom, Jag hatar Jacob. Usch.
Sen Bella-delen har jag inuti min garderob. xD (Alltså, utan det som han står upp med såklart ;p)




Övriga Twilight prylar


Bild 1: Mitt laptop skin med Edward på!

Bild 2: Bree Tanners andra liv!

Bild 3: Twilight & New Moon DVD:erna!

Bild 4: Min hemmagjorda Twilight-sparlåda xD






Mina biljetter: Twilight Movie night (Eclipse) & New moon! Har fler biljetter från twilightbiobesök men de ligger i en låda. Sen har vi min äääälskade Event biljett från Twilight Fan eventet i Stockholm där Taylor och Kristen var!!!! :D:D

Och bilden efter är Bellas Box!




Här har vi då min lilla twilight hylla.. Men Alla böckerna + Skrivböckerna, en popcornlåda, Ett lejon & lamm, 4 Pinns och En linjal&penna&Suddi&Pennvässare!




Bättre bild på mitt fina smycke. ♥




Och det sista: En länk till min absoluta favorit blogg!
Har följt TwilightObsession jätte länge, och älskar den bloggen!


 

Postat av: Alexandra
2010-08-15 00:51:32

sv: ca 11 månader!

Postat av: Johanna
2010-08-15 14:10:47

jag älskar det halsbandet. Har ett likadant

Postat av: Lina
2010-08-15 16:01:51

Varifrån är Bella boxen ? =)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogginfo

.... Information om dig?

RSS 2.0