Rob sjunger sin låt Let me sign

2010-08-16 11:30:07 Länk till inlägget | Category: Videoklipp | Comments: [2]

Jag ÄLSKAR när Robert sjunger. Och jag älskar hans låtar, speciellt denna & Never think.




Vad tycker du om Robert sångkarriär?




Postat av: Johanna
2010-08-16 12:36:00

ååååååååååååå jag ryser när jag hör honom sjunga. Let me sign är favoritlåten sen I´ll be your lover too.

Postat av: Filippa
2010-08-16 15:41:07

Gilla låten!



Tycker du det är rätt att grisar ska plågas som dem gör bara för att vi ska få kött på bordet? Att tre miljoner grisar dör varenda år, Dvs var 10 sekund dör en gris. Att man spärrar in grisarna så dem knappt kan röra sig... De ligger döda medens deras syskon kliver över dem. Enda gången dem ser solljuset är när de är påväg till slakteriet... Var gärna med och prata om detta i mitt senaste inlägg.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogginfo

.... Information om dig?

RSS 2.0