Ännu en hjälpbloggare? Ja tack..

2010-08-26 21:18:47 Länk till inlägget | Category: Random | Comments: [2]
Jag märker verkligen att vi här på bloggen behöver mer hjälp, jag är fullt upptagen med min fritid och skola så jag hinner knappt blogga på kvällen. Precis som nästan varje dag denhär veckan har jag inte varit hemma föräns nu och hinner inte blogga så mycket. Och Skolan drar snart igång på allvar för oss båda två och då lär det bli ännu mindre.

Så någon som skulle tänka sig att hjälpa till? Skriv en kommentar så hör jag av mig via er mailadress som ni skriver när ni kommenterar!





Postat av: Johanna
2010-08-26 22:27:11

verkar vara många som behöver extrabloggare... =)



försöker hitta jag med

Postat av: amanda - vardag & foto
2010-08-27 17:36:48

sv: ja det är han verkligen !



jag hade gärna hjälpt till men jag har precis börjat hjälpa till hos fabulosrobertpattinson.se :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blogginfo

.... Information om dig?

RSS 2.0